hilal-a
Canım devlet hastanesinde isa kaplan diye bir doktor var gayet ilgili ve tecrübesine gübenebileceginiz bir doktor bence gayet yumuşak yüzlü güven vererek konusuyo yalniz söylenilenler doğru doğumhanede muayne alıyo ama bunu yapmak zorunda yani çünkü hastanede görevli olarak daha tecrübeli bir baska doktor yoktu o yuzden poliklinik acmiyolardi yenilerde funda hanim diye bi doktor gelince poliklinige o bakiyo isa beyde acil sezeryanlara ve acil hastalarla ilgileniyo ve bence güvenebileceginiz samimi bilgili tecrübeli bi doktor