Eşim Doğubayazıta görev yapıyor iki doktora da gittim hic memnun kalmadım Abdülhamite gittim çok ilgili dediler hic ilgili bir doktor değil bana kistin var dedi bebeğe zarar verir mi dedim hic içimi rahatlatmadi ben sorarsam cevap verdi o kadar para alıyorlar ama ilgi sıfır yani çokta hijyenik değildi kan falan vardi muayene oldugum yerde. Sonra Alper taştanı önerdiler ona gittik o da öyle insanin yüzüne bakmiyor bile en son kontrolle gitmiştik bebegim 9 haftalikti kalbinin durduğunu ve bana kürtaj olmam gerektiğini söyledi o kadar üzüldük ki eşim ile kürtaj oldum bir hafta sonra tekrar gel içinde parça kaldi mi diye bakacağım dedi bakti ve temiz olduğunu parça olmadığını söyledi. Ben Kayseriliyim ailem orada yasiyor eşim buraya getirdi profesöre gittik doktor kürtajin temiz yapılmadığını icimde 3 tane parça oldugunu tekrar kürtaj olmam gerektiğini söyledi ben eğitim ve araştırma hastanesinde tekrar kürtaj olmak zorunda kaldım üstelik bana kistin var dedi kistim falan da yokmus. Allah kimseyi böyle doktorların eline düşürmesin.