NilayRuya masallah 😇 ben o haftalarda yeni hissetmeye baslamistim ne güzel bir duygu dimi 💕 bizde 32 haftamizdayiz Allah’ım nazar degmesin masllah o kadar hareketli ki sabahlari beni minigim uyandiriyor kipir kipir hic durmuyor gecen kontrolde bas asagi dönmüş artik dedi doktorum (bizimkinin gelisimi 2hafta onde ) simdi agirlastikca hareketleri bazen aci veriyor ama hareket etmese o kadar cok korkuyorum ki yeterki hareket etsin karnim acisin bisey olmaz diye dua ediyorum. Cunku bir haftadir alistim surekli kipir kipir e sonra bi durdumu icimi korku kapliyor.