threestar prensesim35 böyle sıkıntılar yaşayıp doğumu geciken bile var kendinizi üzmeyin bence bebeğiniz de etkilenir moralinizi yüksek tutmaya çalışın dua edin bol bol 🥰
prensesim35 threestar zaten elimden gelen tek şey dua zaten hiç bi sorun yok çok şükür ama sancılar oluyor arada
Heein Mommyy_ canım bende 37haftalık doğum yaptım korkma ben doğumhaneden bebeğim kucağımda cıktım 3400doğdu oğlum cok şükür hiç bir sıkıntı olmadı canınızı sıkmayın doğumda en önemli şey morelinizi yüksek tutmanız.
Mommyy_ Heein amin inşallah çok teşekkür ederim, benim de öyle olur inşallah, kilosu 2700 dedi doktor, bakalım 3 günde biraz daha alır inşallah🙏🏻 Allah sağlıklı ömür versin sizin bebeğinize de🙏🏻
threestar prensesim35 magnezyum kullandınız mı ? Normalde 14. haftadan itibaren düzenli magnezyum veriliyor kasılmalar İçin
Mommyy_ threestar amin inşallah, çok teşekkür ederim🙏🏻 Allah sizin bebeğinize de sağlıklı bir ömür versin inşallah🙏🏻
Bayb 36+6 da gebelik kolestaZından dolayı doğum yapmak zorunda kaldım ciğer geliştirici iğne felanda olmadım 3200 gr doğdu bebeğim elhamdulillah çok sağlıklı canınızı sıkmayın bana doktorlar 2800 biraz küçük demişlerdi ama çok şükür onların dediği kiloda doğmadı
Mommyy_ Bayb maşallah kilosu çok güzel doğmuş🧿 benim bebeğim de 2700dü bugün ama bu dediğiniz eksik çıkma durumu olursa diye endişeleniyorum doğduğunda, sağlıklı olsun da🙏🏻 Allah sizin bebeğinize de sağlıklı ve güzel bir ömür versin inşallah🙏🏻🙏🏻
Mommyy_ Bayb ben yanlış anlamışım kilosunu, sizinki dediklerinden fazla çıkmış maşallah, inşallah benim de biraz daha fazla çıkar da toparlar kendini🙏🏻🙏🏻
Mommyy_ Sirinanne1 evet sezaryen olacak, hiç sormadı zaten doktorum, direk randevu verelim dedi, gerekli görmese demezdi diye düşündüm, dışarısı onun için daha iyi olacak dedi, öyle olur inşallah Allah’ın izniyle🙏🏻🙏🏻
Rumeysa10 prensesim35 ağlama. Ya niye ağlıyorsun Moreli mi ne kadar iyi tutarsan o kadar iyi olur hem kuveze girseden doktorlar iğne ilaç bi kaç güne toparlanıyorlar daha erken Doğum yapanlar var mesela 27 haftalarda falan ben serklajlıyım erken olacak diye ödüm kopuyor bu hafta bitti diğer hafta allah büyük diyorum şükrediyorum
prensesim35 Rumeysa10 bnde şükrediyorum ve baştan beri ağrılarım vardı 30 dan snra da sancılar eklendi eşim şehir dışında tek başına kendimi kimsesiz gibi hissediyorum hormonlar tavan
Mommyy_ Erenannesi inşallah geçer ağrılarınız ve bebeğiniz en doğru ve hayırlı zamanda gelir🙏🏻🙏🏻 Doktor birşey demiyor mu ağrılarınız için
Rumeysa10 prensesim35 anlıyorum seni İnan ki senden uzak benim daha önce 2 bebek kaybettim 21 haftalarda ve şuanda hamileyim 23 te ve o kadar korkuyorum karnım da yanma ve rahim kısalığı olacak diye ödüm kopuyor erken Doğum ve eşimde şehir dışında bzim İnan ki sağlık güvencemiz yok özel le de muaneye gidiyorum düzgün bir doktor yok iyi bir hastane yok en iyi hastanede Van Erzurum 2 buçuk saat uzak bize ve artık allah yardım etsin hepimize riskli durumdur hamilelik ☺️🤲
Mommyy_ prensesim35 ben de çoğu zaman yalnızım evde, dediğiniz gibi dua etmek elimden gelen tek şey🙏🏻 İnşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız🙏🏻