Merhaba güzel anneler, kontrolden geliyorum, suyum azaldığı için doktorum perşembe gününe gün verdi, bir de gelişim geriliği var bir hafta, dışarısı onun gelişimi için daha iyi olur dedi ama yine de endişeliyim, ciğer geliştirici iğne vuruldum bugün, yarın da ikinci dozu olacağım, bunu önlem amaçlı mı verdi onu da anlamadım, bu haftasında doğum yapan annelerimizin bilgilerine ve hepinizin dualarına ihtiyacım var