Tubasahra Busetaskann MaviMasal Sezaryen doğumda dikiş mi aliniyormus 🙄🙄4 defa doğum yaptım hiç dikiş alınmadı.
GmzAykn Günümüzde dikiş almak yok ikinciye hamileyim yine sezaryen olacağım yapıştırma yapıyorlar en son yapıştırırken bir yanık kokusu yayılıyor ordan anlarsınz 🤣onun dışında pansuman yapılıyor evde benim eşim yaptı batikon sürmek oda..
Mlk8 Busetaskann sezeryanda estetik dikis yapılıyor yapjstirma şeklinde dikişler alınmıyor ki.ben ayni gün ayaklandım.rahat bir sezeryan geçirdim