111111232 kendinizi korkutmayın,normal doğum diye gittim,acılmam 1 cm olduğu için suni sancı verildi.Bebek aşağı inmeyince sezaryene alındım,spinal anesteziyle uyuşma olmadı ve genel anesteziyle doğum yaptım.Bütün acıları sırasıyla yaşadım.Sadece bebeğinize odaklanın,kucağınıza aldığınızda herkesten daha güçlü olduğunuzu anlayacaksınız.Kimsenin söylediğine kulak asmayın ben yapabilirm deyin.Ilk yürüme çok korkunç diyenler oldu direk kalktım yürüdüm 3 4 adım sonrasi beni birakin kendim yürürüm dedim ve gece boyu firsat buldukca yürüdüm. Bebeğimi rahatça kucaklamak için acımadıgına inandırdım kendimi aslaa kafanızı yormayın stres yapmayın. Kokusunu duyunca hersey geciyor 😊