Bende nasipse orda doqum yapcam yerimi alıyım 🌸sekreterle konuştuğum kadarıyla normale refakatcı almıyorlarmıs sezeryanda test yapılıyormus ve doktorunuz izin werirse refakatcı alınıyormus doktor izin vermezse oda yok çünkü hemşireler ilqileniyormus gazınızı yaparsanız sizde isterseniz bebektede bir sorun olmazsa taburcu ediliyormussunuz tabiki doqumhanede veya serviste nasıl ilerliyor bilmiyorum doqum yapmış arkadaslardan detayları öğreniriz artık 🤗