4 haftalikken basladi. 14+2 halen devam ediyor. Once mide bulantisi, sonra ogurme sonra kusma. Ozellikleri sabahlari erken uyanmak istemiyorum. Mide bulanti ilaci iciyorum sabah erken icince aksama dogru etkisi azaliyor. Bende dayanmaya calisiyorum 12 gibi icmeye calisiyorum. Cok zor gercekten mide yanmasina raziyim ben ama midem bulanmasin