Tugce28 benim 47 gün oldu hala adet olmadım 😔 sizin gibi çok korkuyorum bende allah korusun yapışıklık bişey mi oldu diye. Kürtajdan sonra 1. Haftada kürtajı yapan doktora gittim herşey iyi demişti. Daha sonra 30 gün sonra genetik test filan sormak için başka bir kadın doğum doktoruna gittim, gitmişken o da karından ultrasonla baktı herşey yolunda rahim toparlamış rahim duvarı kalınlığı iyi ve 8 haftaya kadar adet görmemek normal dedi ama içim içimi yiyor stres yapmiyim ondan da gecikiyodur diyorum ama elimde değil 😔