Burcu3506 bu miktar durumu maalesef ki aydan aya değişebiliyor, özellikle kürtaj sonrası yani kaybımız olduğu için çok üzüntü ve stres yaşıyoruz bu da bizi çok etkiliyor. Ben geçen ay çok yoğun ve ağrılı geçince acaba kimyasal gebelik mi geçirdim diye bile düşündüm o kadardı düşünün, ama önceki ay 2 gün oldu sonrasında 2 gün birer gün lekelenmeyle geçti. Psikoloji bu miktarı bile etkiliyor maalesef.