Ebrulisss ya ben aslında tarama testlerini yaptırmak istemedim sonuçta o benim bebeğim. ama sonra eğer bir sorun varsa da bilelim istedim 3lu tarama yaptırayım ddm perşembe günü de 17.haftaya gireceğiz zamanı yani şuan. bari devlette yaptıralım ddm ben bursa da yaşıyorum sadece muayene ücreti zaten 200 tl biliyorsunuz her şey para herşey ates pahası dedim hazır şansım var devlette yaptırayım aldım randevumu da yarın 15.00 de bakalım ne yapacağım 😊