Ben devlette ikiliyi yaptirdim ama sonuc gec cikiyir biraz , hala cikmadi belki yasadigim gittigim hastaneyle alakali simdide doktorum ucluyu istedi sonuc cikmadi ikilinin ama yinede yapalim dedi bana 🤭 insalalh bisey cikmaz . Bencede ufak seyleri devlette yaptırabilirsin bebegine alirsin oraya vercegin parayi .. ucluyu yaptirir kendi doktoruna goturebilirsin. Ben 6. Ayda ozele gecmeyi dusunuyorum masraflari bebegimin odasina kullaniyorum 6. Ayda ideal gibi geliyor ozel icin.