Astadavistabeybi biz de 32+0 dayız ben lierac kullanıyorum çatlak kremi benim de henüz çatlağım olmadı. kuaföre gittiğimde alıyoruz göbeğimi mi yani şöyle baştan beri her ay kuaföre gidiyorum 32. Haftaya kadar sadece 2 defa aldık zaten çok uzamıyor çok hızlı da çıkmıyor hem ben de daha rahat ediyorum.