Arnisa Momytobe aynen onuda kullanan bir arkadaşım var memnunmuş. Ama ilk bebek küçükken kullanmamış büyüyünce ona geçmiş . Küçükken prima ve molfix kullanmış. Memnunmuş ama pahalı gelince biminkine geçmiş 😊
haziranin25i Momytobe kuzum ben ilk sleepy ile başlamayı düşündüğüm için hepsi burada dan sleepy merhaba bebek seti aldım 40 TL ye içinde 1 numaradan 20 adet 2 numaradan 20 adet 120 yaprak ıslak havlu 10 tane alt acma örtüsü bebek doğduktan sonra pişik olmaz ise sleepy e devam pişik olursa deneme yanılma yöntemleriyle kullana kullana öğreneceğim 🤗🌺
63-16 Momytobe canım ben de sleepy aldım 1 paket 1 numara, 2 paket 2 numara, 3 paket 3 numara aldım şimdilik.. Duyduğum kadarıyla 1 numaradan çok kullanılmıyormuş hemen büyüdüğü için..
mrs_elisah Momytobe benimde kız. E bebeğin markası baby me içeriği de temizdi araştırdıysanız eğer bez içeriklerini. O yüzden gönül rahatlığıyla kullanacağım bakalım 🤗
Bircanderin Ben sleppy 1 numara aldim 40 li bi baslayalim duruma gore ilave ederim diye dusundum dogmadan da insan bilemiyor ki
ikincikezanne_ Momytobe bence çocuk doğmadan çok stok yapmayın biz yandık siz yanmayın 😂 ilk oğlumda prima almıştık stok yaparak maalesef oğlumda pişik problemi oldu elimizde kaldı hepsi başkasına verdik o kullandı ama olan bizim bütçemize oldu Sleepy ile büyüdü oğlum şimdi ikinci oğlum olacak yine de stok yapmayı düşünmüyorum belki de ona Sleepy iyi gelmeyecek bilemiyoruz kullandıkça marka netleşince stok yapmak en iyisi bence
Beyzan Momytobe buna ne söylesem yalan olur çünkü arkadaşımla aynı hafta doğum yaptım benim oğlum 3600 doğdu onunki 2800 biz hep bezleri hızlı geçtik. 2 no uzun gider gibi aslında günde 6 7 bez desek 1 ayda biter zaten daha az kullansan bile maksimum 2 ay gider. Bence al bir sey olmaz.
Merinosunannesii Momytobe hiçbir fikrim yok valla trendyol da indirimli diye 240lı aldım 2 paket geldi 120 li azdeğil ama fazla mı bilmiyorum da
momteacher Momytobe aynı şekilde 1numara 70li prima premium care aldım, 2 numara sleepy aldım ama onuda 40lı falan aldım, doğumdan sonra kiloya göre bakcam, sleepy yada minies ile devam etmeyi düşünüyorum
Gurbetkusuu06 Momytobe Merhaba ben ilk kızım doğduğunda evy baby yenidoğan aldım. Sonrq doğumda herkes hediye paketlerinin içine bez koymuş sağolsunlar. Şok marketinde vardı a101 markası da hepsini kullandım desem yeridir. O zamanlar prima pahalı diye üzerinde durmadım evy baby doğal diye aldım. Getirilen bezlerin hepsini kullandım zaten bebek ilk zamanlar çok sık yaptığı için sürekli değiştirdiğim için pişik problemi de yaşamadım. Ama sürekli taşma sorunu yaşadık. Ne kadar yıkasam da kıyafetten leke kaldığı oldu. 8 9 aylık olana kadar böyle kullandık sonra prima aldım doktorun önerisiyle. O zaman büyük kurtuluş oldu sızma vs hiç yapmadı geceden sabaha değiştirmedim zamanlarda bile. Ee tabii birazda bütçe meselesi olunca tekrar evy baby döndüm. Şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum. İlk alacağım prima en azından 2 numaraya geçene kadar sızdırma vs sorunlarını yaşamak istemiyorum bezden tasarruf edelim derken kıyafetten oluyoruz. Hepsuburada da baktım indirim zamanları oluyor doğuma yakın 1 paket alırım. Stok yapmaya gerek yok çünkü herkes hediye olarak da getiriyor.
Zafsim0801 Momytobe merhabalar bende sleppy ile başlıcam ama yanında baya araştırdım Migros markasi minies alıcam 60lı 28 TL gibi güzel diyorlar bakalım