Kızlar 35 haftalık oldum bez olarak prima primum care 70 li yeni doğan aldım ama hemen bitecek , primaya gücüm yetmez sleppy yada başka marka düşünüyorum sizce kaç numara almalıyım 3 numara 200lü pakrt fazla mı olur yoksa 2 mi almalıyım çok karışık değil mi ya😄