Anladım canım bana da 11+2 de %80 erkek ama değişebilir belli olmaz dedi 🙄Bende zannediyorum ki emin değildi kızımda olsa oğlumda olsa çok sevicem ama hep içime kız doğuyor bütün yaşadıklarım ilk gebeligimle alakasız 🙄🙄sırtımı kalçamı sivilce basması özellikle ve iştah kesilmesi bulantı 🙄🙄rüyamda kizimdi isim bile rüyamda bilgi koydum hiç duymadığım bir isim 🙄16 yı bekliyorum binbir merakla 🙄