Rabismomm4 Arifcaninannesi hamileliğin nasıl gidiyorya bulantı varmı ve canın ne çekmişti tatlimi ekşimi
Arifcaninannesi Rabismomm4 cnm oğlumda ki belirtilerin aynısı yaşamıştım cnm ciğer çok istemişti bide sürekli ekşi şeyler tatlı fazla asermedim hatta hiç asermedim
Rabismomm4 Arifcaninannesi benimde sürekli ekşi istiyor canım erik felan ama mide bulantısı çok oluyor
mmk01 Deryayurt ya banada 13+2 de yüzde seksen erkek demişti buradaki yorumları okuyunca değişiyor çoğu yorumları okudum arada kaldım foto atıyorum bana da bi bakabilirmisiniz 🌸
mmk01 [url=https://hizliresim.com/kDZ0q8][img]https://i.hizliresim.com/kDZ0q8.jpg[/img][/url] Banada bakabilirmisiniz 13+2
26Merve Arifcaninannesi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🤲 Usg varsa atarmisin ☺️
SutlacimiYedimmiBen Arifcaninannesi bnmde öyle 2erkek annesi olmak nsl bisi merak ediyorum heralde çıldırmamak elde degil
mmk01 Deryayurt [url=https://hizliresim.com/c9AHfl][img]https://i.hizliresim.com/c9AHfl.jpg[/img][/url] bide şu var cnm
Sarem Arifcaninannesi canım hayırlı olsun Rabbim saglıklı sıhatli kucagına almayı nasip etsin inşallah🤲. İlk hamileliğinle bu hamileliğin arasında fark varmıydı ?
Arifcaninannesi Sarem cnm bir oğlum daha var hiçbir şekilde farklı bir durum yaşamadım asermeler yediklerim yiyemediklerim ayniydi