BilmemKacYilOldu bir de ben sol koluma yaptırdım hamilelikte de sürekli soluna yat deyip deyip duruyorlar üç gün imkansız yatamadım. Sonra vicdan yaptım kolum acıya acıya bağıra bağıra yattım şimdi ikincide sağ koluma yaptırmayı düşünüyorum bu sefer de iş yaparken iyice kısıtlanacak ama en azından geceleri soluma döner yatarım. Bir de geçen sefer kolonyalı pamukla hiç ovmamıştım. Bu sefer uzun uzun ovalamayı düşünüyorum belki bir işe yarar