Zeynebi35 Kızlar kasik ağrım bel bacak ağrım çok vardı hastaneye gittim az önce doktorum baktı ultrason da dedi Bi sorun gözükmüyor ama progestan 200 mg yazdı fitil olarak kullan dedi kasik ağrısi bel için bu verilir mi? Sizler ne için kullanıyorsunuz
R-Z-00 Zeynebi35 ayni şikayetler bende de var aynisi bana verdi ama sancılarım kesildi ama agrilar geçmedi
Tubafysal Zeynebi35 benim de ağrım oluyordu ve rahimde kanama bölgesi vardı bu ağrıya sebep oluyormuş galiba ya da rahim kasılmalar sebep oluyormuş progestan da rahim duvarını kalınlaştırıp kanamanın emilmesine yardımcı oluyormuş ben de alttan kullanmaya başladıktan sonra ağrılarım ve kanama bölgesi azalmaya başladı progestan ve progesteron içeren Bi çok ilaç kullanıyorum ben çok kaybım olduğu için daha temkinliyiz
UmutVar Cnm benm gebeligimin başında düşük tehlikesi olduğu icin uzun sure kullandim . Birde gecen sene asila tedavisinde dr kullandrmisti gebelik olusursa tutunmasi icin. Onun dışında baska ne amcla verilir bilmiyorum .
Zeynebi35 UmutVar benim 26 hafta gebeliğin başı değil ilk haftalar olsaydı tamam derdim 26 yım onun için biraz kafama takıldi
Zeynebi35 R-Z-00 Allah korusun sorun olsaydı tehlike fln anlardım ama kasik ağrısi bel için bu verilir mi biraz kafam karıştı
cipiti Zeynebi35 düşük ihtimaline karşı bende kullandım doktorum sorun görünmüyor riske atmayalım dedi üç ay kullandım. Fitil olarak kullanınca bı yan etkisini görmedim. İçinizi ferah tutun doktor kötü bişey olsa söylerdi mutlaka
-yesim- Zeynebi35 evet veriliyor rahatlaması için endişe etcek bi durum yok doktor veriyorsa sorgulamaya çok gerek yok güvenmek lazım
R-Z-00 Zeynebi35 ben devlete gittim sancılarıyorum diye iki iğne iki haf verdi fayda etmedi özele gittim bunu be bir kaç hap verdi gittiğim de 30 haftalıktı şimdi 32 oldu sabah akşam kullanıyorum
kbry1mz Zeynebi35 progestanı dogurana kadar kullananlar oluyor zaten hiç bir zararı yok erken dogum riski için veriliyor kac haftalıksınz diye sormamn sebebi kasık agrıları sizde biliyosunuzdur genelde ilk aylar yerleşim agrıları ilerleyen aylardada karın büyüdükce oluyor ama sizin agrılarınz sürekli oluyorsa bel agrısıyla birlikte o yüzden vermiştir bence kullanın zaten yakın zamanda magnezyum başlatacaktır agrılarınz oyle biraz daha hafifler
Tubafysal Zeynebi35 ben 7 haftalıpım 4.haftalıktan bu yana kullanıyorum ekstra jel ve iğneler de kullanıyorum ben
Zeynebi35 cipiti anladım benimki çok şükür bir sıkıntı görünmüyor dedi onun için kafam karıştı dedim madem birşeyim yoksa niye kullanayım
Mysmncnr Zeynebi35 bir şeyin yok değil bel kaşık ağrım var diyorsun dr da riske atmak istememiş ne güzel. Ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum doğuma kadar da kullanacağım ilacın bebeğe faydası var zararı yok rahmin kasılmasını engelliyor bebeğin sıkı tutunmasını sağlıyor erken doğum tehtidini en aza indiriyor.
Zeynebi35 kbry1mz magnezyum da vermişti magnrm diye geçiyor ismi ona başlıcam İnşaAllah sadece fitil olan biraz şey ettim olmadı onu da kullanayım
Tubafysal Hnd3535 ben levotrin progestan günde 3 kez bir ağızdan bir vajinadan alıyorum crinone jel kullanıyorum 5 günde bir proluton ve her gün prolutex iğne kullanıyorum günde ikli kez oksapar kullanıyorum decavit devit ve folbiol kullanıyorum
Sedanindenizi Zeynebi35 Kasik ve bel agrilari normalde olsa fazlasi tehlike isareti olabilir diye tedbir amacli vermiştir. Bence icinizi ferah tutun hic birsey olmamasina ragmen ikiz gebeliklerde falan her ihtimale karsi hemen baslatiyolar mesela. Sizinde karin agrisi bel agrisi durumu korkuttuysa tedbir olsun diye vermiştir. Icinizi ferah tutun💙
Zeynebi35 Sedanindenizi sağol canım olmadi bende kullanayım İnşaAllah 🤲 İnşaAllah bir sorun sıkıntı çıkmaz