Didem34 OMAYBABY yok canm ben özel klinikte yaptırdm cok sükür iyi cıtkı aclık:83 1.saat:161 2.saat: 115 cıktı ☺️
Yesim1995 OMAYBABY 😂 sonuç iyi çıkmış geldi geçti işte ☺ bidakine yarım saat geç gidin devletteki randevulara 🤷♀️☺
Yesim1995 OMAYBABY niye kız ben doğurcam 10 gün sonra devlette .ilkini özelde yaptımda nolu boncuk mu taktılar😂
OMAYBABY Yesim1995 ya kaç kere gittiysem sinirlenip döndüm ben yapılması gereken testleri falan devlette yaptırdım kontrollerim de hep özel 😂 doğumda ne olur bilemiyorum daha karar vermedim 😂
Yesim1995 OMAYBABY sen dua et şimdi malum şartlar pandemi dönemi daha az hasta oluyo önceden görsen koridorun başından geri dönerdin😂
Yesim1995 OMAYBABY ben de önceleri kızıyodum da şimdi ses etmiyom. Kendimde devlet hastanesinde sağlıkçıyım bu arada☺🤭
OMAYBABY Yesim1995 doğrudur sağlıkçı değil zaten agrasif dediklerim danışman vs bişey soruyorum tersleyerek cevap veriyorlar 🤦🏻♀️