OMAYBABY ama devlet hastanelernde gazoz seklinde olanı veriyolar diye biliyorm canm. Bana verdikleri bildiğin serbet gibiydi öggg tadıp bıraktm ben bunu icemem kusarm dedm cıktım bide böyle sekerli seylerle hic aram yoktur o yuzden icemedm bugün geldim işte sükür eczanedekihi aldm. Eğer icemezsen toz halinde suya karısmıs verirlerse eczaneden gazoz gibi olandan al ücretide 8 lira gbi bise