Cansum1 birşey olmaz inşallah ben psikoloğa gitmiştim bir ara ilacı bıraktığımda dr bana dedi üstüne gideceksin bişey olmadığını görünce geçecek dedi ama ben ilaçsız yapamadım tekrardan başladım gidemedim üstüne bebeğimiz allahın emaneti inşalalh doğumla birlikte gider dua edeceğiz bol bol ben daraldımöı evde bakara suresini açığ bağırta bağırta dinliyorum bir nebzede olsa kendimi güvende hissediyorum ben evde kimse yokken duşa bile giremiyorum o derecede biri gelecek bişemolacak vs vs