Edafatih07 bircok kisinin hic deginmedigi bir konu olmus , o da 2li testte elde edilen sonuclarin farkli yorumlar icin de kullanilabilecegi. Ben bu konuda ciddi bir tecrube yasadim, bosu bosuna 2li test sonucuna uzuldum riskli ciktigi icin ve sonunda fetal dna yaptirip cok sukur ki bir problem olmadigini ogrendim. Evet bu sonuclar cikana kadsr cok stres yasadim ama bakilan degerlerde riskli cikan degerin annenin sagligi acisindan da etkisi var. Pappa degerinin dusuk olmasinin ilerirleyen haftalarda gebelik zehirlenmesiyle iliskilo oldugundan ozamandan beri kan sulandirici kullaniyorum. Yaptirmak gerekli ama cikan sonuclari kesinlik olarak degil bunun bir tarama testi oldugu akilda tutularak yaptirilmali