Mom046 hala yorumumu anlamamakta direniyorsunuz. İkili testle öğrenilen anomalilerin şuan maalesef erken teşhisle tedavisi yok! Tedavi anlamında birşey yapamayacağım bir hastalığı şuan hamileliğimde öğrenip (ki sonuçlar sorunlu çıkıp sağlıklı doğan bebekte çok) hamileliğimi kendime zehir etmek istemem direkt doktorumun bana verdiği bilgiyi ilettim yorumumda, ikili testle öğrenilen hastalıkların erken teşhisle tedavisi olsa keşke biz de yaptır bebeğinin herhangi bir sorununu erkenden teşhis ve tedavi ettirebilirsin diyebilsek ama maalesef yok bunu anlamamakta neden direniyorsunuz! Ama ayrıntılı usgde fiziksel anomaliler tespit edildiği için erken teşhis tedavi anlamında önemli oluyor bu durumda çünkü fiziksel anomalilerin tedavisi var! Daha nasıl anlatayım size bilemedim down sendromunun erken teşhisle tedavisini siz buldunuz da bizim mi haberimiz yok bilmişlik taslamaya çalışıp karşınızdakini cahil gibi gösterme çabanızı gidin araştırıp ikili testte belirlenen hastalıkların tedavisi var mı yok mu araştırmakta da kullanın o zaman dediğimi gayet net anlayacaksınız! Tıp keşke daha ilerlemiş olsa ve daha anne karnındayken down sendromu gibi hastalıkların erken tedavisi mümkün olsa ama yok ki doğduğunda bile yok maalesef aileler bununla yaşamayı öğreniyor birini yaftalarken araştırmanızı güzel yapın size tavsiyem… hala tedavi diyorsunuz araştırın bakın ense kalınlığı bakılarak öğrenilen hastalıkların henüz bir tedavisi bulunamadı….