Lebis6 Canım salı günü gittim kanala girmemiş hala büyük ihtimalle sezeryan dedi doktorum kilosu daha az olabilir daha fazla da olabilir bebeğin iri bebekte olabilir gebelik şekerin olduğu için bebek şişiriyor dedi normal yapmasına yaparız ama senin içinde bebeğin içinde riskli olabilir dedi gün vermek için erken haftaya tekrar gel dedi pazartesi tekrar gideceğim durum aynıysa sezeryan günümü alacağım canım haftaya 39.haftama giriyorum 😊 sen nasılsın bebeğin nasıl canım