Lebis6 Bende ilk doğumumda gece eşimle uyuyamamıştık heycandan sabaha kadar oturmuştuk anılarım depreşti normal doğum bekliyorum yine son 19 gün Rabbim yine aynı heycanı yaşatsın ☺️ Allah kavuştursun sağ sağlim kucağınza alın inşallah dualarım sizinle 🙏