Nur-1 öncelikle tebrikler, allah bagislasin, darisi basima🙈annem hep devlet hastanesinde dogum yaparken gelen gecer parmak atıyor derdi. Yaziyi okuyunca direk bu geldi aklima. Hatta kendisi devlet hastanesinde dogum yapan eltisini gördükten sonra parasi da olmadigi icin beni evde doğurmuş. O derece korkmus yani devlet hastanesinden. Tabi 1991 yilindan bahsediyorum ama demekki devlet hastanesinde pek bisey değişmemiş. Hala gebenin psikolojisini düşünen yok. Sirf doğumu ozelde yapmak icin para biriktirdim valla.