Beyzan ya bilmiyorum ki saga baksak olmuyor sola baksak olmuyor sezeryanda normalde ikisininde zorlukları var tabi ama sezeryanda bildigin amelyat oluyorsun ve çok agrılı geçiyor 6sat ayakların filan tutmuyor ne bilim çocuguma bile bakamıyordum ama görümcem dogum yapmıştı normal 3günde dikişleri iyi olup bebegine bakmişti hem yıkanınca dikişi iltihap tutma derdi bile yoktu tabi allah insana yardım ediyor da ne biliyim düşünmeden edemiyor insan🥰