Merhaba! 3yıl önce sezeryan oldum ve şuan tekrar çocuk düşünüyoruz ve ben normal dogum yapmak istiyorum açıkcası sezeryan benim için çok zor geçti iyleşme süresi de baya uzun ve agrılıydı. 2ciyi normal istememin sebebi dogumdan sonra hemen iyleşip ayaklanmam bakmam gereken 3yaşında bi oglumda var ve bana yardım edecek kimse yok sezeryan olursam gelelim merak etigim kısıma sezeryan dan sonra normal yapan yada yapanları tanıyan varsa bilgi versin şimdiden teşekürler🥰