İnşallah duyarsın bebeğin kalp atışını canım bende 8. Haftamdayım ikinci gebeliğim ilkini kaybettim benimde kanamam vardı Protestan kullandım sonra gelişimi durdu kürtaj oldum 5 ay sonra tekrar gebe kaldım kürtaj çok basit bi işlem hiçbişey hissetmiyorsun korkutma kendini inşallah nasibinde kalır üzülme hiç bi şekilde gebelik elde edemeyen insanlar var belki de doktorun cihazı bozuktu duymadı kendini strese sokma benim arkadaşım 4. Ayında adet görür gibi kan görüyor her kan gelmesi düşük anlamına gelmiyor içini rahatlat ne gelirse Allah’tan bu da giderse rabbim sana daha güzelini verecektir merak etme sağlıksız bi gebelik olacağına hiç olmasın daha iyi