Herkese iyi geceler. Ben 8 haftalık falan hamileyim. Yaklaşık 10 gün önce bebeğin kalp atışını duymuştuk. Dün sabah uyandığımda lavaboda (afedersiniz ) çok minik kan pıhtısı gibi leke çıktı peçeteye. Ondan önce de bir iki gündür peçeteye leke gibi açık pembe oluyordu yerleşme kanaması diye üstüne düşmemiştim hiçbir ağrım sancım olmadığı için. Dün sabah öyle görünce eşimle büyük kadın doğum hastanesine gittik acile. Normalde kendi doktorum var ama haftasonu olduğu için acile gittik. Acildeki doktor ultrasonda baktığında kalbi atmıyor dedi emin olmak için vajinal ultrasondan baktı hala duyamadı. Hemen yatış yapıp kürtaj olmamı söyledi. Ben de birden öyle olunca ne olduğunu anlamadığım için istemediğimi söyledim. Kendi rızamla çıkıyorum diye kağıt imzalayıp çıktım. Kendi doktorumu telefonda aradım. Yoğun kanaman varsa bekleme gir kürtaj yaptır ama yoksa pazartesi sabaha bana gel kanaman olmadığı sürece bekleyebilirsin pazartesi gününe kadar dedi yine de kürtaj için, hazırlıklı gel geceden bir şey yeme içme dedi. Yarın sabah gideceğim ama hala uyuyamıyorum. Hiçbir kanamam ağrım sancım hala yok. Orda duyulmayıp yarın duyulma ihtimali var mı onu da bilmiyorum kafam allak bullak oldu doğrusu. Aranızda hiç böyle bir şey yaşayan var mı