Busracobann Elifsicim 35+4 de kızımı doğurdum 2760 gr dı canım senin bebiş biraz tosun olacak maşallah
Elifsicim Busracobann lina_uzn benim doktor normal doğum için 4.100 gram a kadar izin verdi ama üstü kesinlikle sezeryan dedi
Elifsicim ssnnmmm bu anne karnında bebeğin beslenmesi ile alakalı imiş zaten ters bir sey olsa doktor muhakkak söyler bebeğin formunu koruyor 🤭
ssnnmmm Elifsicim ben çok memnunum bu durumdan şekerim olduğu için bebeğim önde çıkar diye korkuyorum 😊
Elifsicim Ohaezgi normal beslendim canım hamileyim diye ekstra bir sey yemedim normalde ne yiyorsan onu yedim bir de doktor elanatal 1 ve octecare vermişti ilaç onları kullanıyorum
Elifsicim badecanisik bu da vicdan azabı gibi kilodan dolayı normal doğuma izin vermeyip o kadar fark olması…Yani kötü olmuş
alenrenas1 Elifsicim bana doktor 33. Haftada 2250 demişti suan 35+5 kac oldu bilmiyorum 😅 ay ben nedense cok kilolu bebek sevmiyorum doğar doğmaz 3 aylık gibi duruyor bebek gibi değil 😅inşallah benimki tombiş değildir 😅
Tuba_04545 33 haftalıkken gittik 2750 gr dedi doktor biraz iri ama genetik olabilir dedi şuan 34 haftalığız
ssnnmmm Elifsicim diyet uyguluyorum zaten ona rağmen önde olursa diye endişe ediyorum iri olmasın haftasında olsun yeter yavruşum