Elifsicim en son gıttıgımde 28 haftalıktı o gun esim benı doktora goturdu onumde baya kısı olmasına ragmen esim benı one koydu nyse girdim cıktım esim doktorla konusmus onceden esimin dedesi öldü dun gece diye haberi yok sımdı burdayız dedesi selasını duyarsa bayılır yada kotulesırse sızın ıcjn ıyı olmaz demıs bende hatta sasırdım benı neden erken. Aldılar diye doktor garıbım bırsey demedı nyse cıktım arabaya bindim kı dedemin ölüm haberini aldım sımdı en son o zaman gıttım bide ozelde kı doktorum gitti diye devlete gectım randevuda sıkıntılı ta bugun zor elıme gectı de cuma gunu gidecem ınsllh