Zdk Anne18 evet ben de burda kötü şeyler okuyup etkilenmiştim. Çok korkmuştum. Ama korkulacak hiiç bişey yok ☺️🌸
zynn duygum19 valla doktor adını yszdi 50 lik olarak eczacı da verdi. Glukosol tarzı biseydi galiba. Size de söyler doktorunuz