Ben de 2 hafta sonra şeker yüklemesi için gideceğim de ayrıca kontrolüm de var acaba şeker yüklemesi yaptırmasak olur mu yada faydası nedir ? İlk gebeliğim 26 yaşımdayım tecrübeli anne adaylarından bilgi almak istiyorum
Acaba şeker yüklemesinin her hangi bir zarari var mı ?