Minikkuss Sare_Sura ilk bebeğinde a-dan z- ye her şeyini düzenli olarak yaptırdım ve kullandım . Şimdiki hamileligmi 3 aylık öğrendiğim ici folik asit kullanmadım ikili testini bu hafta ici yaptırmayı dusunyrm
BTSG04 aydinayse bende sırf bu sebepten yaptırmadım. Ne gelirse Allahtan dedim ve bebeğimi her haliyle seveceğim inşallah. Bilsemde bir şey değişmeyecek hamileliğimi en güzel şekilde geçirmeye gayret gösteriyorum 🤲