Zalina Serpil3413 ayakda fazlami kaldiniz acaba yorgunlukdanmi diyecem bende ayakda kalinca oraya hep öyle baski yapar yinede bi doktora gidin olmasa
Zalina eliff26 allah yardamcin olsun canim çoçukla zor oliyor valla biz iki kişiyiz yine yorulyorum evde