Arasarzu dedikleri gibi de oluyor iri kafalı bebekler kanala girmiyor benim oğluma da doktor baş çevresi geniş dedi ve asla kanala indi demedi ama bekleyelim dedi yine de 39+5 de suyum geldi ama ne sanci var ne açılma ve koca kafalı oğlum hala yukardaydi. Normal için elimden geleni yaptım bekledim de sonuna kadar ama işte iyiki Sezaryen var çok şükür enfeksiyon vs olmadan doğdu oğlum çıktığında kuruydu hiç suyu kalmamış. Siz de dokrorunuza uyun hiç zorlamayın oğlum şimdi iki yaşında hala koca kafalı oğlum diye seviyorum 😍 ama masallah içi dolu çok akıllı hiç üzmez beni inşallah siz de sağ salim kucağıniza alırsınız