Ortmenanne16 elcn4139 normal istiyorum o hissi tatmak istiyorum ancak buna çatı muayenem karar verecek 😊😊
MinnakLiva elcn4139 normal diye gittim ama içimden hep sezeryan istedim Allah’a şükürler olsun gönlüme göre versi sezeryan doğurdum
Dlkelc09 elcn4139 6 sene sonra gelen mucize bebeğim olduğu için normal doğum istemiyorum hiç bir riske hazır değilim. Tüp bebek çünkü 3.denenemdi . Acısına ağrısına razıyım o yüzden
Arasarzu Gizemmet 36+5 te 3400 kilomuz doktorum suyun ve sancına bağlı normal doğum yapabilmen dedi ama 1 haftadır hiçbiri yok salı günü erken gelmemi istedi 40 haftaya kadar 4 kilo olacağını söyledi hemde kanala giremiyor baş çevresi 39 haftayla uyumlu
Seval22 elcn4139 normal doğum diye istedim hep 5 gün öncede yaptım ama keşke sezeryan olsaymışım bebeğim beklenenden iri geldi plesantam rahmime yapışmış bidahamı asla normal doğurmam