Dnmzsltn Samire008 merhaba canım benimde eşim çok aşırı istiyor çocuk üç yıldır evliyiz hic korunmadik ama olmuyor 😥😥her adet olduğum da eşime nasıl söylerim diye düşünüyorum adam her ay ümitle bekliyo
Tugbapak82- Klomen kullanan var mı ve erkeklerde klomen kullanıyormuş dogru mu yada hamile kalmak için başka hangi ilacı önerirsiniz benim ve eşim için klomen reçetesiz alına bilir mi lütfen cevaplayın ☺️
tazegebee Samire008 dur canim 3 ay cok erken moral bozmak için. ben 4. ayin sonunda hamile kaldim. herkesde ayni olucak diye bir durum yok. sabredin Rabbim aratmasin inşallah. ah senelerce ugrasanlar var. caninizi sıkmayın.
Dnmzsltn Tugbapak82- yumurtaları inanılmaz güçlü kılıyor benim eşimin spremleri düşüktü onu kullandık Dr şaşırdı bir ayda nasıl bu kadar yükselmiş ddi
Nurssss Samire008 üzülmek için çok erken bende 4 ay sonra hamile kaldım kafanıza taktıkca olmaz rahat olun inşallah nasip olur
Dnmzsltn Mavi87 bende de bir problem yok eşimde doktora gittik hersyi yaptık olmadı anlamıyorum 😥üç yıl oldu
Mavi87 Dnmzsltn ovulasyonda yumurtlama olana kadar soğan kürü yaptım ve adetimin ikinci günü prowomen kullandım eşimde promank kullandı. O ay hamile kalmıştım. Soğan kürü tek başınada kullandığım olmuştu ozaman etki etmedi maalesef bana. Vitaminler iyi gelmiş doktorumda iyi yapmışsın var böyle hastam hamile kalan demişti..
Mavi87 Bfduam tabiki eşimin spermiyogram testi çok iyiydi, tüp bebek yaptıracaktık. Zaten tüm yöntemleri aşılama vs denemeden tüp bebek önermiyorlar. Biz herşeyi yapmıştık, rahim filmi 2 kere aşılama
Mavi87 Dnmzsltn dene bakalım canım, banada burada tanıştığım arkadaşım önerdi. Onunda bu şekilde olmuştu
Bfduam Mavi87 sebepsiz infertilite, olur inş sıkıntı yoksa, zamanı vardır, seneler sonra doğal yolla olan çok kişi tanıyorum.