kızlar bende 36+5 günlük hamileyim ama kızım makat geliş ve doktorum dönmez dedi şuan 3 kg sezeryan tarihi verdi doktor çok yürüyüş yaptım emekleyerek yürüdüm baş aşağı yatıp bekledim internetteki videoları hep denedim olmadı kısmet doktorum ya kordon dolanması vardır yada rahmin yuvarlak değil kalp şeklindeyse yani şekil bozukluğu varsa da bebek dönmez dedi oda doğumda belli olur dedi herşey kısmet hayırlısı ile doğsunlar yeter