Bsrbsn yaaa bu ben 🥺 bende 2 hafta önce gittim başı yukarıda doğum pozisyonunu almamış böyle giderse sezeryan bundan sonra da zor döner zaten dedi 😪 oysa ki çok fazla normal doğum istiyordum.. Bi kaç hareket var dönsün diye ama zararı olur mu ki diye yapamadım 😣