Merhaba kızlar, biz de 11+4 olduk 🌸 Ara ara bulantı ve bel ağrısı oluyor onun dışında bir sorun yok. Ama çok evhamlıyım, bugünlerde ikili testi düşünüyorum, bazı geceler bebeğimin sağlığını düşünmekten uykum bile kaçıyor. İnşallah sorunsuz geçer sürecimiz ve kucaklarımıza sağlıkla alırız bebişlerimizi 🙏🏻