Melikecan kızım sonbahar bebegiydi. Oğlum da ilkbahar bebeği olacak Allah’ın izniyle. O yüzden de karar veremiyorum.🙂 Dediğiniz gibi herşey çabucak küçülüyor.ben kızıma mesela yenidgoan tulum almıştım. 20 günlükken giydirememistim küçük gelmişti. Özellikle tulumlar çok sıkıntılı.