Melikecan Kuzum benimde Nisan inşallah 🙏🏻 ben ay ay almayı tercih ettim 0-3 zıbın ları kısa kollu da aldım uzun kollu da aldım, kalınlık içinde orta ayar tercih ettim uzun kollu çoğu zaten ama çok kalın değiller 3-6ayı bi tık daha kısa kollu falan aldım 6-9da yaza denk gelecek o zamana göre tamamen yazlık alıcam, yaşadığım yerin yazı çok sıcak olduğu için😊