ironbaby yok yanlış yazmışım korseyi hamileyken aldım erkenden koydum şu her yerde satılan sarı renkli korse var ya ondan almıştım. Ama sıktı ayarlamalı olmadığı için . Bence doğru korse çok yüksek olmamalı göğüsler zaten dolu korse de alttan baskı yapınca rahatsız ediyor bir de. Sıkılığı ayarlanabilir olmali bence