İlk 3,5 ay çok zordu bulantı kusma serumlar derken 3 kilo vermiştim, çok şükür bu aralar daha iyi gidiyor hepsi geride kalmıştır umarım bulantılar arada yokluyor yinede ama verdiğim 3 kiloyu geri almışım şimdilik… 17+2 olduk perşembe günü kontrolümüz var cinsiyetini çok merak ediyoruz 13 haftalıkken gittiğimizde kıza benzetmişti bakalım hayırlısı 😍 1 haftadır sırt ve bel ağrısı çekiyorum ara ara, birde 1,5 aydır egzamayla uğraşıyorum onun dışında iyi gidiyor.. Bir değişiklik olmazsa 12 Haziranda olucak doğum ilk hamileleğim ve çok heyecanlıyım 🤗♥️