Biz de 16+1 iz. Ama daha cinsiyet belli olmadı haftaya kontrol var inşallah öğreniriz 🙏🏻 Bende de bulantı devam ediyor ve prilam içiyorum günde iki kez hala. Onun dışında baş,bel ve bacak ağrıları zorluyor ama genel olarak ilk 3 aya göre daha iyiyim 😍