Zeynep_cagdas Kızlar, güzel anneler nasılsınız? Çok sıkılıyorum bunalıyorum. Biraz sohbet ederiz. Nasıl geçiyor hamilelik, şikayetleriniz neler, çatı muayenesi oldunuz mu, doğum şekliniz belli mi, alışverişler ne durumda 😂
Sahika8989 Zeynep_cagdas alisverisler tamam eksik varsa alsinlar dogumdan sonra sezeryan olacagiz 2. Cunku cati muaynesi gerekmiyo die biliyorum ama bakarsa problem olmaz valla kasiklarimin oradaki kemiklerim belim kasiklarim ahriyor oyle cok siddetli degil. Ama karnimda bebis cok geriniyo ve cok zorluyor beni bu sanki etlerim incel gibi hepsini hissediyorum bebegin tum hareketleri yarin oburgun kendisini hangi organin oldugunuda cozersem gorursem sasmam 😂
berus Zeynep_cagdas 35+3 dogum cantasi kıyafet hersey tamam bi korsem kaldi onu da bu haftalarda alacağım. Çatı muayenesi olmadım. Aslında olmakda istemiyorum bebeğim doğum pozisyonu aldığı için doktorum nornal düşünmemiz istiyor ben sezeryan istiyorum. Önünüzdeki hafta durumum belli olacak.
Reyyhan Zeynep_cagdas artik dogurmak istiyorum.35 haftaligim 1 bucuk yasinda kizim var zorlamaya başladım bile çoktan
ilseng Zeynep_cagdas 35+0 ım. Boyunda iki tur kordon seklindeyiz. Ağrılarım çok artık sağsalim doğurmak istiyorum 🤦🏻♀️ Odamız hazır çok şükür bir tek uyku takımı kaldı eşyalarımızı hazırlayacağım hastane için 🥰
Caniimkizim Ben 32 deyim. Henüz hiç alttan muayene yaptırmadım düşünmüyorum da. Sezaryen olacak doğumum 38+5 te. Arada kasılmam oluyor yorulursam.
Zeynep_cagdas Caniimkizim herkes kolay diyor ama cidden ben çok zorlandım, iki kez yaptırdım ama mecburiyetten. Ben de sezaryen olacağım inşallah bi aksilik olmazsa. Normal doğumdan ödüm patlıyor. 🙈 Korseyi ne almayı düşünüyorsun, benim de alışveriş bitti ama korse konusu kafamı kurcalıyor.
Ght 34+3 herşey hazır çantamiz hazır ufak tefek tamamlanacak şeyler var evden konulacak yani.Halim keyfim yerinde çok şükür çok yorulunca bel ağrım oluyor sadece bı de ateş basmalarim 36.haftada gitcem doktoruma bakalım doğumu konuşur muyuz bilmem😊
Zeynep_cagdas Ght ben de hastane çantamı hazırladım. Her şey hazır gibi ama benim biraz kasılma sıkıntım var. Onun dışında ağrım sızım olmuyor çok şükür. Ateş basması bende de var, aman Allahım. Gece tuvalete uyanıyorum sanki üstüme su dökmüşler 😂😂 ter içinde uyanıyorum.
Zeynep_cagdas Sahika8989 benim de alışverişim kendimce tamam gibi. Ama bebek hareketleri benim de bi garip. Yani öyle bir gerdiriyor ki derim yırtılacak ayağı dışarı çıkacak sanıyorum 😂😂 bir de benim makat geliş hala 35+2yim. Başının yukarıda olması da çok zorluyor beni.
Dygu21 Sahika8989 benimde kasıklarımda ki kemiklerim ağrıyor 32. Haftadayız bebek büyüdüğü için mi ağrı oluyor
Ght Zeynep_cagdas aynen ya teyzem var gece uykudan uyanıp bı giyinir bı soyunurdu onun gibi oldum iki pijama üstüm var bıri kalın biri ince uyandikca bı onu giyiyorum bı onu😁😁😁Doktor dedi menopozlu gibisin çok normal diye.Cok şükür yine bu halimize.Kasilmalar da normalmis sagsalim alalım inşallah Minnoslarimizi🤲
Bsra3456 Zeynep_cagdas benimde 33 haftalık makat geliş dönerler mi bu haftadan sonra kasılmalarim da çok var
1mervef Zeynep_cagdas bende 35+2 deyim aynı makat geliş🤦🏻♀️Kasılmalar çok oluyor bi de geçen hafta 34 te kilosu 2400 dü normal sizce sizin kaçtı
1mervef berus Zeynep_cagdas ilseng ece_2206 Jdiebsh Hayalim_s ebru345 Reyyhan Zeynep_cagdas Zeynep_cagdas kızlarrr 34.haftada bebeğimin kilosu 2400 dü az mı sizce neler yemem lazım bebeğe yaraması için
Gkcenn Zeynep_cagdas benim de 35+3 geçennhafta biraz sancım çıktı nts de o yüzden doktor bu hafta da çağırdı bakalım hayırlısı ☺️
hulya_1919 33+5 haftaya kıyafetleri ve hastane çantasını halledicez 38.haftanın içinde sezaryen olacağım
Zeynep_cagdas Bsra3456 vallahi bilmiyorum, benimki dönmedi. Hatta doktorum artık dönmesi imkansız gibi dedi son kontrolde, çünkü başını tam kamurgama yaslamış yayılmış yatıyor beyefendi 😂🙈 benim de kasılmalarım oluyor. Ters durduğu için daha çok zorluyor bence🤷🏻♀️
Zeynep_cagdas berus seni de hatırlıyorum canım, sanki bebeğin makat gelişti. Ne zaman döndü acaba, dönerken hissettin mi? Ben de normal doğumdan aşırı korkuyorum 🥺
Papatya0605 Reyyhan benimde 3 yaşında kızım var bende 34+5 oldum doğurmak istiyorum sağ sağlim zorlanıyorum baya bi
Zeynep_cagdas ilseng inşallah hepimiz sağ salim kavuşuruz canım, Rabbim bu yolda kimseyi darda koymasın 🤲🏻 çok zor gerçekten. Peki doğumun normal mi olacak belli mi?
Jdiebsh Zeynep_cagdas 36 haftalıgız hastane cantamız ve dıger butun malzemeler tamam sadece paşamızı beklıyoruz ev ve kızımla vakıt gecıriyorum bel ve bacak agrım oluyo tansıyon yukselmesı de cabası bı sekılde vakıt geçiyo bı aksılık olmazsa normal dogum olacak ☺
Zeynep_cagdas Jdiebsh evde bir bebek daha olunca nasıl oluyor, Allah’ım sadece kendimle uğraşıyorum yine de zor geliyor. Annem bakıyor hiçbir şey yapmadığım halde zor geliyor. Sen nasıl baş ediyorsun hamilelikle bir de bebek varken, maşallah 🥰
Mom3 Ben de 35 3 tutulup kalıyorum adet sancısı gibi sancı giriyor, adımımı atamıyorum bugün yazdım kimse dönmedi,ateş basıyor,mide bulantısı falan var,bir de ayaklarim şişmiş normal mi ki?
Zeynep_cagdas Mom3 canım benim de ilk gebeliğim ve riskli gebelik yaşıyorum. Benim bilgilerim yanıltıcı olabilir. Yani senin yaşadıkların belki de normaldir bilmiyorum ki🤷🏻♀️ bilen anneler yazarsa ne güzel olur. Yani ağrıların nasıl oluyor canım? Karnında sertleşme kasılma falan hissediyor musun?
ece_2206 34 haftalık oldum ben de bel ve sırt ağrısından yattığım yerden kalkamıyorum aynı durumu yaşayan var mı hele biraz hareket edince daha çok zorluyor
Zeynep_cagdas ece_2206 benim de bel ağrım oluyor ama sürekli bir ağrı değil. Mesela yatarken doğruca kalkamıyorum. Önce ayaklarımı sarkıtıp oturur pozisyona geliyorum biraz oturup öyle kalkıyorum. Eğer direkt kalkarsam belim tutulmuş gibi oluyor yürüyemiyorum.
Minisannesi2904 ece_2206 aynı durumdayız 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Uzanınca sırt ağrım felaket oluyo nefes darlığımda var dün son bi doğum öncesi temizlik yaptık eşimle uzandım uzandığım gibi dedim beni geri kaldır okdrki belim ağrıdı sırtım ağrıdı bide bende fıtık var tabi😭